Eixam desenvolupa una enginyeria metodològica amb l’objectiu és dissenyar les millors eines per a les necessitats del client. En aquest sentit, cada disseny és únic i adaptat. El procés d’obtenció de la informació és molt més eficient, la qual cosa repercuteix directament en els resultats. És per això que utilitzem metodologies quantitatives i qualitatives o la seua combinació segons les característiques específiques de cada projecte. Serveis orientats a conèixer les opinions, valors i actituds dels clients, mercats i ciutadans Valors i actituts Sondejos d’opinió, valoració del candidat, intenció de vot Percepcions, motivacions i expectatives sociales Estudis sociodemogràfics Serveis destinats a la implementació de processos participatius en el marc de plans, programes o polítiques públiques. Pla de participació municipal Desenvolupament de metodologies participatives Assessorament i formació en participació ciutadana Serveis d’assessoria orientats al sector públic. Disseny de projectes Diagnòstic i impacte social Avaluació de programes, serveis i polítiques públiques Serveis destinats a analitzar la imatge que tenen els productes, serveis o la pròpia empresa en el mercat. Impacte publicitari Imatge i posicionament social de la marca, producte, servei o empresa Test de producte, marca o servei Serveis dirigits a conèixer en profunditat el comportament de consumidors, clients, públics i mercats. Hàbits de consum Estudis de satisfacció del client Evolució del comportament del consumidor Serveis relacionats amb l’organització de l’empresa: treballadors, clima laboral, atributs diferenciadors de la empresa, etc. Pla d’igualtat Responsabilitat Social de l’Empresa Avaluació i qualitat Pla d’optimització del clima laboral Serveis de treball de camp parcial o en la seua totalitat. Tècniques quantitatives: enquesta (personal, telefònica, online), Panel, etc. Tècniques qualitatives: entrevistes, grups de discussió, etc. Tècniques participatives: grup nominal, mapejat social, matriu d’escenaris presents i futurs, sociogrames, etc. Etnografia intensiva Tractament i anàlisi de dades: SPPS, Excel, Atlas.ti Serveis de transcripció Serveis de formació especialitzada a través de cursos, tallers o seminaris personalitzats. Tècniques d’investigació social: quantitatives, qualitatives i implicatives Tractament i anàlisi de dades: SPPS, Excel, Atlas.ti Innovació social, avaluació de polítiques públiques, processos participatius, comunicació institucionalSERVEIS
METODOLOGIA QUALITATIVA
Entrevistes dirigides,
semidirigides i obertesGrups de discussió (focus group)
i entrevistes grupalsMetodologies participatives: grup nominal, mapejat social, matriu d’escenaris presents i futurs, sociogrames, etc.
Observació participant
i sistemàticaMETODOLOGIA QUANTITATIVA
Enquestes i qüestionaris personals,
telefònics i onlineEstudis Panell
i ÒmnibusExplotació estadística
(programes informàtics)Estudis
de mercat
QUI SOM
«Som una empresa de socioantropologia aplicada especialitzada en enginyeria metodològica»
Eixam és una empresa d’estudis sociològics i de mercat especialitzada en el disseny i desenvolupament d’investigacions així com en l’assessoria metodològica. Eixam va nàixer l’any 2011 encara que des de 2005 la idea rondava al cap de les seves dues sòcies fundadores. El seu desig era dedicar-se a la investigació social aplicada. Des de l’inici d’aquesta aventura empresarial hem fet molta feina de camp, tant qualitatiu com qualitatiu, especialment per UV i UPV, incloent projectes de I+D+i.
Amb el temps hem trobat el nostre espai en el mercat a través d’estudis per a empreses i institucions, destacant els sectors del turisme, farmacèutic o comercial. A més, hem realitzat formació especialitzada en mètodes d’investigació social i emprenedoria social
CONTACTE
Per a qualsevol dubte, consulta o per a demanar un pressupost sense compromís, pots cridar-nos per telèfon, escriure’ns un email o omplir el següent formulari.
Telèfon 960 617 542
Email informacio@eixam.es